01 de setembre 2006

De nou a casa!

Com tantes vegades es diu...Tot el que és bo s'acaba! Encara que sempre quedarà el record d'un viatge fascinant. De NY a Reus, un canvi radical.
He de reconeixer que m'he enamorat. Mai m'havia enamorat per una ciutat de la forma que m'ha passat amb aquesta. Potser no eren els gratacels, i els carrers (que recordaven a moltes de les pel·lícules Americanes) el que fan que em senti com si hagues deixat una novia molt i molt lluny. Segurament era la gent que hi habitava. El bullici de Manhattan. La varietat cultural. El no sentir-te extranger en una ciutat que està a l'altre banda de l'Atlàntic. Això s'ha acabat! Cert. Però petita meva, ja pots estar ben segura, que ens tornarem a veure!

2 comentaris:

CRM Training ha dit...

As always, you have compiled a very interesting blog here. I think you would enjoy my crm solution blog. You should check it out if you are interested in all things related to crm solution

CRM Training ha dit...

Nice blog. If you are interested in other microsoft crm related blogs visit microsoft crm